کسب چهار مقام توسط آبفای هرمزگان در ارزیابی ارتباط با مشتریان شرکت های آب و فاضلاب
کوش نیوز-شرکت آب و فاضلاب هرمزگان موفق به کسب مقام دوم در چهار بخش ارزیابی دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان در بین شرکت های آب و فاضلاب کشور شد.
کد خبر : 7657
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹

آبفای هرمزگان در چهار بخش “ارزیابی کلی”، “به کار گیری فناوری های نوآورانه”، “تحلیل و به کار گیری بازخورد مشتری و تضمین کیفیت” و “تحلیل، داده کاوی و به کار گیری هوش تجاری” هر کدام به طور جداگانه موفق به کسب مقام دوم شد.
بر اساس این گزارش، در این ارزیابی ها که از 12 ماهه سال 1402 توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صورت گرفت، آبفای هرمزگان موفق به کسب این مقام شد.
با کسب رتبه دوم آبفای هرمزگان، هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، با اهدای لوح از عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تقدیر کرد.
وی همچنین در لوحی جداگانه از بهزاد کهورزاده مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز با هدای لوح و تندیس قدردانی کرد.
پایان خبر/
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0