ترامپ به اکسیوس: ایرانی‌ها نابغه‌ و باهوش‌اند؛ اگر من نبودم، اسرائیل نابود می‌شد

کوش نیوز-ترامپ به اکسیوس: ایرانی‌ها نابغه‌ و باهوش‌اند؛ اگر من نبودم، اسرائیل نابود می‌شد.
کد خبر : 13634
تاریخ انتشار : شنبه 20 ژوئن 2026 - 13:10

🔹ترامپ به اکسیوس گفت: ایرانی‌ها آدم‌های بسیار باهوشی هستند. نوعی نابغهٔ ابتدایی‌اند، اما باهوش‌اند.

🔹آنها می‌توانستند اسرائیل را نابود کنند.
اگر من نبودم، اسرائیل امروز وجود نداشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.