همزمان با هفته دولت :

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 934 پروژه  در هرمزگان

کوش نیوز-استاندار هرمزگان از بهره ‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۹۳۴ پروژه عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در  هرمزگان با اعتباری بیش از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت خبر داد.
کد خبر : 10471
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 آگوست 2025 - 11:31
بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 934 پروژه  در هرمزگان

محمد آشوری تازیانی در جمع خبرنگاران رسانه های ملی و محلی هرمزگان  گفت: از این تعداد پروژه، 876 پروژه با اعتباری حدود ۶۹ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و ۴۸ پروژه با ارزش ۶۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان، نیزعملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی گفت: سازمان صمت با ۲۱ پروژه و اعتباری بیش از ۳۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان، بیشترین سهم را در پروژه‌های قابل افتتاح دارد .همچنین در حوزه آغاز عملیات اجرایی نیز سازمان صمت با 4 پروژه به ارزش 38 هزار میلیارد تومان بیشترین سهم را در بین دستگاههای اجرایی  استان دارد.

استاندار هرمزگان بیان داشت:  در حوزه پروژه‌های عمرانی و زیرساختی، ۸۲۰ طرح با ارزش ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و در بخش اقتصادی و تولیدی، ۶۶ پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از56 هزار میلیارد تومان اجرایی می‌شود که برای پنج هزار و ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

آشوری در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری معطل‌مانده در شهر بندرعباس تأکید کرد و گفت: برخی از این طرح‌ها به‌دلیل مشکلات اجرایی متوقف شده و باید بر اساس اولویت تصمیم‌گیری شوند.

پایان خبر/

خبرنگار : شهین صادقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.