همزمان با هفته دولت :
بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 934 پروژه در هرمزگان
محمد آشوری تازیانی در جمع خبرنگاران رسانه های ملی و محلی هرمزگان گفت: از این تعداد پروژه، 876 پروژه با اعتباری حدود ۶۹ هزار میلیارد تومان به بهرهبرداری میرسد و ۴۸ پروژه با ارزش ۶۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان، نیزعملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
وی گفت: سازمان صمت با ۲۱ پروژه و اعتباری بیش از ۳۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان، بیشترین سهم را در پروژههای قابل افتتاح دارد .همچنین در حوزه آغاز عملیات اجرایی نیز سازمان صمت با 4 پروژه به ارزش 38 هزار میلیارد تومان بیشترین سهم را در بین دستگاههای اجرایی استان دارد.
استاندار هرمزگان بیان داشت: در حوزه پروژههای عمرانی و زیرساختی، ۸۲۰ طرح با ارزش ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و در بخش اقتصادی و تولیدی، ۶۶ پروژه با سرمایهگذاری بیش از56 هزار میلیارد تومان اجرایی میشود که برای پنج هزار و ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.
آشوری در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تعیین تکلیف پروژههای عمرانی و سرمایهگذاری معطلمانده در شهر بندرعباس تأکید کرد و گفت: برخی از این طرحها بهدلیل مشکلات اجرایی متوقف شده و باید بر اساس اولویت تصمیمگیری شوند.
پایان خبر/
خبرنگار : شهین صادقی
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0