مهدی نوبانی رئیس جدید هیئت ورزشهای همگانی استان هرمزگان شد
کوش نیوز- در مجمع انتخابات ریاست هیئت ورزشهای همگانی استان هرمزگان، با حضور خلیل خلیلی چچکی (رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی)، مظفر خادمی (مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان) و اعضای مجمع در سالن همایشهای هتل هما بندرعباس، مهدی نوبانی بهعنوان رئیس جدید این هیئت برای دوره چهارساله انتخاب شد
کد خبر : 10286
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آگوست 2025 - 18:34
از میان پنج نامزد حاضر در جلسه — فاطمه جراره، عباس رئیسی, محسن ماندگاری، نرگس منتظری و مهدی نوبانی — سه نفر از کاندیداها (عباس رئیسی، محسن ماندگاری و نرگس منتظری) پیش از شروع رسمی مجمع انصراف دادند. بدین ترتیب رقابت نهایی میان فاطمه جراره و مهدی نوبانی باقی ماند .
در پایان رأیگیری اعضای مجمع، مهدی نوبانی با کسب ۱۶ رای از مجموع ۲۷ رای اعضا بهعنوان رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان هرمزگان برای دورهای چهار ساله انتخاب شد.
پایان خبر/
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0