توزیع بنزین سوپر در جایگاه پامرو بندرعباس آغاز شد
کوش نیوز-گیتی منش، مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه هرمزگان از آغاز توزیع بنزین سوپر در جایگاه «پامرو» بندرعباس خبر داد.
کد خبر : 13656
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 ژوئن 2026 - 10:23
عرضه بنزین سوپر در جایگاه «پامرو» بندرعباس وارد چرخه توزیع شد.
گیتی منش ،مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه هرمزگان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مدیریت بهینه سبد عرضه سوخت، ارتقای شاخصهای کیفی خدماترسانی و پاسخگویی به تقاضای مصرفکنندگان، توزیع بنزین سوپر در جایگاه پامرو عملیاتی شده است.
گیتیمنش با تأکید بر رویکرد این شرکت در تأمین پایدار و مستمر فرآوردههای نفتی افزود: برنامهریزی لجستیکی و پایش مستمر شبکه توزیع در سطح استان با هدف تضمین دسترسی عادلانه، مستمر و باکیفیت شهروندان به انواع فرآوردههای نفتی در دستور کار قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه هرمزگان با رصد لحظهای وضعیت عرضه و تقاضا در جایگاهها، نسبت به تأمین بهموقع سوخت و حفظ پایداری شبکه توزیع در استان اقدام میکند.
پایان خبر/
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0