پهلودهی نخستین شناور کالای اساسی در بندر شهید رجایی/ آغاز تخلیه بیش از ۲ هزار تن شکر در خرداد۱۴۰۵

کوش نیوز-مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلودهی نخستین شناور حامل کالای اساسی در اسکله شماره ۱۰ بندر شهید رجایی خبر داد.
کد خبر : 13650
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 ژوئن 2026 - 10:20
پهلودهی نخستین شناور کالای اساسی در بندر شهید رجایی/ آغاز تخلیه بیش از ۲ هزار تن شکر در خرداد۱۴۰۵

حسین عباس‌نژاد با اشاره رفع محدودیت تردد کشتی‌های تجاری در بنادر جنوبی ایران، اظهار کرد: یک فروند شناور با محموله ۲ هزارو ۵۰۰ تنُی شکر برای تخلیه در انبارهای مجتمع بندری شهید رجایی وارد اسکله شماره ۱۰ شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، نخستین شناور حامل کالای اساسی در اسکله شماره ۱۰ این بندر پهلو گرفت و کار تخلیه محموله آن آغاز شده است.

عباس‌نژاد افزود: این شناور حامل شکر است که پس از تخلیه در انبارهای بندر شهید رجایی با رویه ترانزیت از طریق این بندر به مقصد کشور افغانستان ارسال خواهد شد.

پایان خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.