تداوم پایداری انتقال گاز در جنوب کشور:
تعویض موفقیت‌آمیز شیرهای ۱۰ اینچ در ایستگاه صبا فولاد
کوش نیوز-عملیات تعمیرات تعویض دو شیر ۱۰ اینچ ایستگاه انشعاب صبا فولاد و در محل اینترکانکشن خط ۳۰ اینچ غرب بندرعباس به ۲۲ اینچ سرخون با موفقیت به پایان رسید. این اقدام به منظور رفع مشکلات فنی و ارتقای قابلیت اطمینان و ضریب ایمنی خطوط، تحت شرایط سخت اقلیمی منطقه انجام شد.
انجام عملیاتی دقیق در شبکه انتقال گاز در جنوب‌شرق کشور:
تعویض ولو و رفع نشتی خط ۱۰ اینچ ارزوئیه
کوش نیوز-عملیات تعمیرات و تعویض شیرهای معیوب و رفع نشتی در خط ۱۰ اینچ ارزوئیه با موفقیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام گرفت. این عملیات با همکاری مراکز بهره‌برداری خطوط لوله گاز سرخون، سیرجان و کرمان، چهار ساعت زودتر از زمان پیش‌بینی‌شده و بدون حادثه پایان یافت.
 همزمان با هفته دولت؛
 طرح انتقال آب از آب شیرین کن خلیج فارس به بندرعباس افتتاح شد
کوش نیوز- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در آیین بهره‌ برداری از طرح انتقال آب از آب شیرین کن خلیج فارس موسوم به آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی به بندرعباس که به مناسبت هفته دولت و با حضور محمد آشوری استاندار هرمزگان برگزار شد، گفت: این پروژه به دستور و با حمایت استاندار هرمزگان از دهه فجر آغاز شد و هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
همزمان با هفته دولت صورت گرفت:
بهره برداری از 7 پروژه برق منطقه ای هرمزگان
کوش نیوز-همزمان با هفته دولت 7 پروژه برق منطقه ای هرمزگان با اعتباری بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان با حضوراحمد مرادی ،نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی ، استاندار هرمزگان  و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان به بهره برداری رسید.
با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهورصورت گرفت ؛
افتتاح خط لوله 26 اینچ فرآورده های نفتی بندرعباس- رفسنجان /انتقال ایمن ،صیانت از سرمایه ملی
کوش نیوز-مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت : با همت والای فرزندان ایران امروز شاهد بهره برداری از فاز نخست خط لوله26 اینچ فرآورده های نفتی بندرعباس- رفسنجان  به طول 455کیلومتر با هدف افزایش 100 درصدی ظرفیت انتقال فرآورده ها  هستیم.
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت:
افتتاح و بهره برداری از مزرعه ۲۰هکتاری پرورش میگو در جاسک
کوش نیوز-به مناسبت هفته دولت و با حمایت سازمان شیلات ایران و به همت شیلات هرمزگان با حضور نماینده مردم شرق هرمزگان در‌ مجلس، معاون استاندار ، فرماندار جاسک، رئیس گروه میگو ، رئیس گروه پرورش ماهی در قفس شیلات هرمزگان، رئیس شیلات جاسک و جمعی از مسئولین استانی و محلی با آغاز رهاسازی لارو در استخرهای خاکی، مزرعه ۲۰ هکتاری افتتاح شد.
همزمان با هفته دولت:
۶۴ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریال در هرمزگان به بهره برداری می رسد
کوش نیوز-همزمان با هفته دولت، ۶۴ پروژه در بخش‌های مختلف کشاورزی استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۱۱هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد. این پروژه‌ها شامل طرح‌های کشاورزی، منابع طبیعی، شیلات، عشایر و تعاون روستایی است و زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۴ هزار نفر را فراهم می‌کند.
مدیرعامل آبفا در نشست با اصحاب رسانه مطرح کرد:
 ۳۰۰ روستا و نیمی از بندرعباس با آب شیرین کن ها تامین آب می شوند/ هزینه تولید آب در هرمزگان ۱۰ برابر منابع متعارف است
کوش نیوز-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: هزینه های تولید آب در تأسیسات آب شیرین کن 10 برابر آب های زیرزمینی و منابع متعارف است؛ با این حال امروز بیش از 300 روستا و شهر استان و نیمی از آب شرب شهر بندرعباس از طریق این تأسیسات تأمین می شود.