شهردار بندرعباس در آیین تجلیل از اصحاب رسانه :
خبرنگاران دیدبانان آگاهی شهرونداناند
این آیین با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورا، شهردار بنردعباس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، رئیس بسیج رسانه استان، مدیران حوزه شهری، پیشکسوتان رسانه و جمعی از خبرنگاران استان هرمزگان همراه بود.

در این مراسم، شهردار بندرعباس با قدردانی از تلاشها و همراهی اصحاب رسانه گفت:خبرنگاران برای ما ارزشمندند و هیچگاه از هیچ خبرنگاری شاکی نبوده و نخواهیم بود. آنها همواره در کنار مدیریت شهری حضور داشته و با اطلاعرسانی شفاف، مردم را آگاه کردهاند. حضور خبرنگاران باعث شده شهرداری بندرعباس همیشه یک گام جلوتر باشد.

وی با تأکید بر نقش تأثیرگذار رسانه در توسعه شهری افزود: خبرنگاری تنها یک شغل ساده نیست، بلکه رسالتی مهم و اجتماعی است. خبرنگاران دیدبانان آگاهی شهرونداناند و تلاش آنها موجب شکلگیری مشارکت عمومی، نقد سازنده و پیشرفت شهر میشود.

رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره مستقل فیلمهای ۱۰۵ ثانیهای گمبرونشهر
همچنین همزمان با آیین گرامیداشت روز خبرنگار از پوستر رسمی چهارمین جشنواره مستقل فیلمهای ۱۰۵ ثانیهای گمبرونشهر نیز پردهبرداری شد.

طراحی پوستر این دوره بر عهده پگاه امیری، از گرافیستهای برجسته استان هرمزگان و کشور بوده است؛ اثری که با ترکیب خلاقانه رنگ، فرم و نمادهای بومی، مفاهیم، خلاقیت و هویت شهرهای بندری را به تصویر میکشد و پیام جشنواره را به زبان تصویر منتقل میکند.

این مراسم با سخنرانی تعدادی از پیشکسوتان رسانه و تقدیر رسمی از خبرنگاران، اهدای لوح سپاس و هدایای یادبود به فعالان رسانهای، اجرای برنامههای فرهنگی و هنری و تجلیل از پیشکسوتان عرصه خبر همراه بود.
پایان خبر/
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0