در آخرین روز از هفته دولت؛
دستگاه پیشرفته سی تیاسکن ۱۶ اسلایس در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس افتتاح شد
دکتر محمد آشوری استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: افتتاح این دستگاه به عنوان چهارمین سی تیاسکن بیمارستان شهید محمدی، گامی مهم در ارتقای خدمات تشخیصی استان و کاهش زمان انتظار بیماران است. در هفته دولت علاوه بر این اقدام، چهار بیمارستان در شهرستانهای استان نیز تجهیز شدند و دو بیمارستان دیگر نیز طی دو ماه آینده به دستگاههای تصویربرداری مجهز خواهند شد.
وی با قدردانی از تلاشهای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: از دکتر شاهرخی ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر کاشانی و همکارانشان در بیمارستان شهید محمدی همه همکارانی که در مسیر توسعه زیرساختهای سلامت استان تلاش میکنند سپاسگزارم. این اقدامات موجب تسریع در روند ارائه خدمات و بهرهمندی بیشتر مردم استان از خدمات پزشکی خواهد شد.

در ادامه، دکتر پژمان شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ماهانه حدود ۶۵۰۰ سیتیاسکن در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس انجام میشود و بیش از ۳۰ هزار عمل جراحی نیز در این مرکز صورت میگیرد. ورود دستگاه جدید موجب میشود بیماران سریعتر تعیین تکلیف شده و مدت بستری آنان کاهش یابد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر چهار دستگاه سی تیاسکن در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم بندرعباس فعال است و نیاز بیماران اورژانسی و بستری را پاسخ میدهد. همچنین هفته گذشته شاهد بهرهبرداری از دستگاه سی تیاسکن در بیمارستانهای بندرخمیر و سیریک بودیم و دستگاههای جدیدی نیز برای بیمارستانهای جزیره ابوموسی و بشاگرد تأمین شده است که به زودی راهاندازی خواهند شد.

گفتنی است؛ زیربنای بخش جدید سیتیاسکن بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ۲۵۰ متر مربع بوده که فضای آن نوسازی تجهیز و امروز افتتاح شد.
پایان خبر/
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0