پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان به مناسبت هفته تعاون
متن پیام تبریک کیامرث برخورداری به شرح ذیل است:
بسمالله الرحمن الرحیم
هفته تعاون، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت اندیشه بلند همدلی، مشارکت و همکاری مردمی است؛ اندیشهای که بهعنوان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار، همواره مورد تأکید نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است. تعاون بهمثابه نماد خرد جمعی، سهمی اساسی در عدالت اجتماعی، تقویت تولید ملی و ارتقای تابآوری اقتصادی و اجتماعی دارد
در سالی که به تدبیر و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظلهالعالی) با عنوان «سرمایهگذاری برای تولید» نامگذاری گردیده و در پرتو سیاستها و حمایتهای دولت وفاق ملی، نقشآفرینی تعاونیها بیش از پیش در مسیر تولید، اشتغالآفرینی و خدمت به مردم شریف نمایان شده است
اینجانب با گرامیداشت این هفته فرخنده، مراتب تقدیر و تبریک خود را به جامعه تعاونگران، کارآفرینان و فعالان پرتلاش این عرصه در استان هرمزگان ابراز نموده و توفیقات روزافزون همگان را در خدمت به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و اعتلای ایران عزیز از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم
کیامرث برخورداری
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0