مدیرعامل جدید نفت ستاره خلیج فارس منصوب شد
وی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ضمن قدردانی از تلاشهای مدیرعامل پیشین بیان کرد: مهندس قانعی، جوانی متخصص، آیندهدار و پرورشیافته در مجموعه نفت ستاره است. انتخاب ایشان بهعنوان مدیری از درون سازمان، الگویی الهامبخش برای سایر مجموعهها بهشمار میرود.
نوعی با بیان اینکه موفقیتهای مهندس قانعی که منجر به تصدی این مسئولیت خطیر شده، مرهون همت و تلاش بیوقفه تمامی کارکنان شرکت است ابراز داشت: آشنایی عمیق ایشان با ساختار و ظرفیتهای مجموعه، در کنار روحیه همکاری و همدلی، افقهای روشنی را پیش روی شرکت نفت ستاره خلیج فارس قرار خواهد داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس با بیان اینکه موفقیتهای این مجموعه در بهرهگیری از فناوریهای نوین و ارتقای تولید، جایگاه ایران را در بازار انرژی منطقه و جهان ارتقا داده است تاکید کرد: در سال گذشته، شرکت نفت ستاره اقداماتی اساسی همچون ارتقای زیرساختها، اجرای پروژههای توسعهای، کاهش واردات بنزین، رشد تولید و پروژههای مسئولیت اجتماعی از جمله ساخت بیمارستان و مدرسه را انجام داده که رضایت بیشتر مردم را به همراه داشته است.
وحید قانعی فرد، مدیرعامل نفت ستاره خلیج فارس نیزدر این آیین با اشاره به اینکه ظرفیت خوراک پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس ۴۵۵ هزار بشکه است ابراز داشت: با تکمیل فاز ۳ توسعه پالایشگاه، ظرفیت خوراک این پالایشگاه به ۴۸۰ هزار بشکه در روز میرسد.

وی گفت: با همت مهندسان ۵ میلیون لیتر بنزین به تولیدات پالایشگاه نفت ستاره افزوده شده است و در تلاش برای تثبیت و پایداری تولید بنزین هستیم.
مدیرعامل جدید پالایشگاه ستاره خلیج فارس با اشاره به جایگاه ممتاز این پالایشگاه در سبد انرژی کشور گفت: هماکنون این پالایشگاه تأمینکننده ۲۰ درصد سبد سوخت کشور و ۴۰ درصد بنزین تولیدی است. همچنین روزانه بیش از دو هزار تن گاز مایع در این مجموعه تولید میشود .
قانعی فرد با تأکید بر ادامه مسیر تحولی این شرکت، به نقش بیبدیل نیروی انسانی متخصص و متعهد داخلی در پیشبرد اهداف کلان صنعت پالایشگاهی کشور اشاره کرد.

مدیرعامل جدید پالایشگاه ستاره خلیج فارس، پنج هدف کلان شرکت را افزایش درآمد و بهرهوری اقتصادی از طریق اجرای پروژههای کوتاهمدت و بلندمدت ، کاهش پیامدهای زیستمحیطی و رعایت الزامات پایداری در کنار توسعه صنعتی ،گسترش سرمایهگذاری و تکمیل زنجیره ارزش محصولات نفتی، تعامل مؤثر با ذینفعان و مشتریان بهعنوان یکی از ارکان موفقیت سازمان وحفظ و توسعه سرمایه انسانی که قانعیفرد آن را مهمترین سرمایه سازمان عنوان کرد.

وی با اشاره به اشتغال نزدیک به ۳,۹۰۰ نفر در این شرکت، خاطرنشان کرد: حدود ۲.۲ درصد از نیروی انسانی این مجموعه را بانوان تشکیل میدهند که رقم قابلتوجهی محسوب میشود.
قانعی فرد، همچنین خواستار تقویت تعاملات میان پالایشگاه ستاره، پالایشگاه بندرعباس و شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه هرمزگان شد و گفت: «همافزایی میان این سه مجموعه، به افزایش بهرهوری ملی منجر خواهد شد.
رمضانپور، مدیرعامل پیشین نفت ستاره نیز با ابراز خرسندی از دوره حضور خود در مجموعه نفت ستاره، این مسئولیت را مایه افتخار دانست و از تمامی مدیران، کارکنان و خانوادههای ایشان بهخاطر همراهی، صبوری و تلاش بیوقفه در شرایط سخت و پرچالش صنعت نفت کشور قدردانی کرد.

وی ضمن تبریک به مهندس قانعیفرد برای تصدی این مسئولیت خطیر، او را از نیروهای جوان، با استعداد و پرتلاش کشور توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که با همراهی و همدلی همهجانبه، مسیر پیشرفت و تعالی این مجموعه راهبردی با قوت بیشتری ادامه یابد.
مدیرعامل پیشین نفت ستاره با اشاره به نقش این پالایشگاه در افزایش تولید فرآوردههای نفتی کشور بهویژه بنزین، از این دوران بهعنوان تجربهای ارزشمند در مسیر خدمت به صنعت پالایش و مردم ایران یاد کرد و گفت: در کنار همه همکاران و مدیران مجموعه، افتخار داشتیم در افزایش ظرفیت تولید کشور نقشآفرین باشیم.
احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس نیز در این مراسم گفت: مسئولیتهای اجتماعی نفت ستاره در ساخت بیمارستان کار ارزشمند و ماندگاری هست که نیاز استان به تخت را تا ۱۰ سال آینده تامین کرده است.
وی افزود: در روزهای گذشته میزان مصرف بنزین در کشور از ۲۰۰ میلیون لیتر گذشت که بخشی از این نیاز بخشی از نیاز کشور با افزایش مازاد بر ظرفیت بنزین در این پالایشگاه تامین شد.

جراره نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تکمیل نفت ستاره در دوران تحریمها بود و این نشان داد که با کمک و همت مهندسان ایرانی میشود کارهای بزرگی کرد.
وی گفت: در ۱۲ روز جنگ تحمیلی اسرائیل نیز یک لحظه در تولید بنزین کشور وقفه ایجاد نشد که بخشی از آن به تلاشهای مهندسان نفت ستاره برمیگردد.
لازم به ذکر است ؛ وحید قانعیفرد پیش از این مسئولیت معاون برنامهریزی، قائم مقام مدیرعامل و مدیر مهندسی پالایشگاه را بر عهده داشته و با تجارب ارزشمند در واحدهای ایزومریزاسیون و فرآیندهای پالایشگاه شناخته میشود.

وی همچنین سابقه فعالیت به عنوان مشاور مهندسی در پروژههای مهمی مانند پتروپالایشهای مهر خلیجفارس، پروژه نگین مکران و ارتقای کیفی نفت کوره پالایشگاه بندرعباس را در کارنامه خود دارد.
این مدیر ۳۷ ساله دارای مدرک کارشناسی مهندسی بهرهبرداری از دانشگاه صنعتی نفت اهواز و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه شهید باهنر کرمان است و با تکیه بر دانش فنی و تجربه مدیریتی خود، مأموریت دارد پالایشگاه ستاره خلیجفارس را در مسیر توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر هدایت کند.
گفتنی است؛ در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، با تقدیر از خدمات مهندس غلامحسین رمضانپور، مهندس وحید قانعیفرد به عنوان مدیرعامل جدید این پالایشگاه معرفی شد .
پایان خبر/
خبرنگار: شهین صادقی
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0