مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛
پایان تشریفات ترخیص و شماره‌گذاری کامیونت‌های وارداتی در منطقه آزادقشم
کوش نیوز- مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم از پایان تشریفات مرتبط با ترخیص و شماره گذاری کامیونت های وارداتی در منطقه آزاد قشم و ارسال پرونده های مربوط به شرح سیستم، تیپ و مدل 15 نوع خودرو به همراه مستندات آنها به واحد تعویض پلاک پلیس راهور شهرستان خبر داد.
تحقق اهداف سالانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در کمتر از ۷ ماه
کوش نیوز-جلسه تشریح عملکرد ۷ ماهه دستگاه های دولتی با حضور اعضا کمیسیون عمران هیات دولت، استاندار هرمزگان برگزار و مشخص شد که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در کمتر از ۷ ماه به بیشتر از اهداف سالانه خود رسیده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:
کوش نیوز- تعاونی‌های مرزنشینان استان فعال می‌شوند معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از بررسی مشکلات تعاونی‌های مرزنشینان در استان خبر داد و گفت: تعاونی‌های مرزنشینان استان فعال می‌شوند.
اعطای نشان ویژه «داوطلبی» سازمان داوطلبان هلال احمر ایران به مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش /اهدا205 مخزن دو هزار لیتری به روستاهای کم برخوردار قشم
کوش نیوز-با پایان یافتن مرحله نخست طرح داوطلبی خیرات آب «خیرآب»، از طریق مشارکت داوطلبانه فولاد کاوه جنوب کیش برای کاهش تنش آبی روستاهای کمتر برخوردار جزیره قشم، کام شماری بالغ  بر یکهزار نفر  از روستانشینان نیازمند و ۲۰۵ خانوار از اهالی کم بضاعت روستاهای باغ بالا و کنارسیاه این جزیره، شیرین شدکه به پاس این اقدام ابتکاری، هلال احمر ایران نشان ویژه «داوطلبی» خود را به مدیرعامل فولاد کاوه تقدیم کرد.
در بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات هرمزگان از صید گاه میگو هرمزگان:
رونق سفره صیادان میگو گیر در فصل صید میگوی سالجاری//صید بالغ بر 750 تن میگو تاکنون در فصل صید میگوی هرمزگان
کوش نیوز-معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه مشاور وزیر و مدیرکل دفتر توسعه پایدار و امور فناوری وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران، مدیرکل شیلات هرمزگان از صیدگاه میگو در هرمزگان بازدید کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان:
7 ناحیه صنعتی جدید ایجاد و ٢٧ واحد تولیدی در این نواحی در هرمزگان مستقر شد
کوش نیوز-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ٧ ناحیه صنعتی در سطح استان ایجاد و بیش از ٢٧ واحد تولیدی در این نواحی مستقر شده‌اند.