مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:
راهی جز توسعه آب شیرین کن ها برای تامین آب شرب هرمزگان نداریم
کوش نیوز-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بهترین گزینه برای تامین آب استان را توسعه آب شیرین کن ها دانست و گفت: برای گذر از تنش های آبی بویژه در تابستان، توسعه آب شیرین کن هاست و به دلیل اقلیم هرمزگان راه دومی برای مقابله با کم آبی وجود ندارد.
تخلیه دو کشتی گندم و ذرت در بندر شهید رجایی/ پهلودهی 54 فروند کشتی کالای اساسی  در سال گذشته
کوش نیوز- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلودهی و تخلیه دو فروند کشتی گندم و ذرت به مجموع تناژ 117 هزار تن درنخستین ماه سال جاری  خبرداد و گفت: درحال حاضر نیز سه کشتی حامل کالای اساسی در لنگرگاه درحال انجام فرآیند اسنادی هستند.